NIE MA MNIE TAM GDZIE JESZCZE NIE BYŁEM



Jeśli ktoś wam kiedyś powie, że jesteś z gównianej małej miejscowości.
To jak to się ma do tego, że w wiosce Globalnej zwanej zlepkiem kontynentów tzw Ziemia, ktoś jednak się nami interesuje. Nazywają nas mieszkańcami wioski cudów, obrażają nas, z resztą sami siebie na wzajem obrażamy:) Ogólnie szału nie ma ale jest jedna rzecz, która nas odróżnia od innych to, że możemy każdy moment, każdą chwilę pokazać na zewnątrz. Osoby nam nieznane śledzą nas, śledzą naszą ciężką pracę oraz nasz rozwój. Pokażcie mi wioski, które aktywnie dzielą się swoją pracą w sieci a My to robimy już blisko 3 lata i wciąż mi mało. Mój nowy dostawca serwera oraz platformy bloga wyposażył mnie w narzędzie śledzenia aktywności czytelników na podstawie waszego miejsca zamieszkania. Cieszy mnie to, że gdziekolwiek jesteście na świecie macie ochotę wejść i zobaczyć co się u nas dzieje. Takie przykłady Kanada, Szwecja, Włochy, Stany Zjednoczone itd. i pomyśleć, że ktoś może nam powiedzieć, że my na zadupiu mieszkamy jak nam świat zagląda na nasze podwórko. Dziękuje wam, że jesteście z nami a ja obiecuję, że wciąż grubą kreską zmienimy Godzieszów w miejsce, w którym dobrze się żyje, a Wy na pewno się o tym dowiecie. 

Komentarze