ZŁODZIEJ WRÓG NIE PRZYJACIEL

W zeszłym roku kilkukrotnie informowałem was o grasujących Złodziejach. Muszę się przyznać, że temat zrobił się nudny. Roboty jest full dookoła, pracodawcy szukają rąk do pracy a Złodziej jak był i dalej jest. Nieróbstwo to grzech dzisiejszych czasów lepiej pitolić pod sklepem, że jest do d..... zamiast zakasać rękawy do roboty. I chodzą takie tumany po wsi i szukają co by tu ukraść, honorem Złodzieja była kiedyś zasada nie okradać swoich, widocznie nasi Wsiowi złodzieje nie mają honoru. Dzisiaj około 3:00 rano banda 2 lub 3 pryncypałów łaziła po wiosce i tak wlazła na posesję moich sąsiadów Marka i Asi Kleszczyńskich próbując ukraść koła od auta. Gdyby nie czujność kto wie?. Może ta kradzież pozwoliłaby im się wzbogacić a może brakowało im po prostu kół w ich własnym aucie. Niestety to byli nasi i chyba nad tym trzeba ubolewać. Dziękuje Marcinowi, Markowi i Asi, że dzielą się informacją po to żeby was ostrzec. Zwracajcie uwagę co macie na podwórkach, jak macie jakiegoś Burka w budzie to go wypuście żeby latał. Jak komuś kawałek dupy zje to może kogoś to w końcu nauczy. Złodziej nie śpi a my śpimy bo pracujemy w dzień oni w nocy. Cholera jak to pogodzić. Proszę was jak widzicie kogoś na wiosce o 2:00 lub o 3:00 to zapamiętajcie ich gęby, spiszcie numer rejestracyjny, a jak pomyślicie sobie co mnie to obchodzi. To zastanówcie się bo jutro lub za tydzień przyjdą do waszego domu i co wtedy ?! Znieczulica kolejna choroba naszego społeczeństwa później płaczecie dlaczego ja, dlaczego i dlaczego no właśnie bo miałem to w dupie, bo nie zareagowałem. Politykowi nie wypada brzydko się wyrażać a mi wolno więc Kochani pilnujmy się, komunikujmy się nawzajem bo musimy się chronić, pilnować naszych bliskich.
Jak ktoś jest fanem " Gry o Tron" jest tam takie powiedzenie, że Samotny Wilk Zawsze Zginie ale Wataha Zawsze Przetrwa. Widzicie sami musimy reagować ! Widzisz coś dziwnego i niepokojącego Zgłoś do Mnie.

Komentarze