KOŚĆ NIEZGODY I OBELGI



Zdaje sobie sprawę, że jak ktoś obcy pierwszy raz wchodzi na mojego bloga czy też osoby śledzące naszą pracę. Nachodzi was myśl jak to jest, że taka wiocha jak Godzieszów pcha wiele mniejszych czy to większych projektów do przodu. Może nie wiecie tego ale wielcy menedżerowie tego świata tworzą plan według, którego działają i ponad 3 lata temu ja taki plan sobie napisałem co chciałbym zrobić we własnej wiosce. Nie napiszę, że jestem wielki bo byłaby to obelga NARCYSTYCZNA, bynajmniej wiem czego chce i do czego zmierzam (może dlatego u nie których jestem wielką grudą soli w oku). Udało nam się wybudować z funduszu wolę go nazwać obywatelskim 2 sztuki lamp w miejscu gdzie była taka potrzeba. I żeby się nie wydawało wam, że to sielanka bo kiedy sięgam pamięcią znalazła się grupa mieszkańców, którym ciężko było połknąć i zaakceptować właśnie taką inwestycję. Uparłem się i poszło :) było mało, kiedy wybudowaliśmy z Gminą teraz słyszę, że Sołtys to wulgarne określenie penisa słowo na ch..... bo z Burmistrzem to kolesie i nie wspierają biednych pokrzywdzonych mieszkańców, tylko chodzą na chlanie do wybranych mieszkańców :) i budują im lampy. Ha ha ha każde słowo ma właściciela i co mi by przyszło jakby na swoim blogu leciał nazwiskami. Na świecie nie znalazł się nikt kto dogodzi wszystkim Ja tego nie zamierzam czynić. Nie piszę tego bo muszę się wyżalić, raczej piszę po to, żeby te osoby, które tak pitolą wiedziały, że ja wbrew pozorom rozmawiam z ludźmi i oni z szacunku do mnie mówią mi o takich rzeczach. Spływa to po mnie jak po piórach dzikiej gęsi ale inwestycje, które zaplanowałem będą zrealizowane a później będziemy bawić się w dogadzanie. I uprzejmie donoszę, że blisko po 18 miesiącach od zaplanowania do uruchomienia lamp w Godzieszowie, od 3 dni zaczęły świecić i radują moje serce bo zapewniłem poczucie bezpieczeństwa naszym mieszkańcom. Wiem, że są jeszcze dwa miejsca gdzie musimy zapewnić oświetlenie i ja o tym wiem i obiecuję, że jak będziemy planować budżet Sołecki w tym roku to zainwestujemy, ale na to przyjdzie czas i o tym będziecie wiedzieć. Wspomnę tylko jedno, że jako pierwsi mamy już nowoczesne lampy wykonanej w technologi LED. I żeby było jasne ja się nie muszę nikomu podlizywać.

Komentarze