DRZEWA SOŁTYSOWE




Na wzór porządnych aglomeracji miejskich marzy mi się takie centralne miejsce (ryneczek), wiadomo Ratusza na wiosce nie wybuduję. Patrząc z perspektywy czasu inwestycję, którą widzicie na zdjęciach, za to co projektant wymyślił dostałby ode mnie "1", ponieważ miejsce to jest po prostu paskudne. Nie wspominając, że nikomu się nie chce kosić trawę. Obecna inwestycja wodno - kanalizacyjna tylko jeszcze bardziej się przyczyniła do zdewastowania tego terenu. Nie ma tego złego i przeprojektuje cały ten teren, na taki aby cieszył oko, a co najmniej wymagał mniejszego zaangażowania ze strony ludzi. Czytaj jeśli mnie zabraknie to kto będzie o to dbał? W zeszłym tygodniu posadziłem Jabłonie oraz Sosnę czarną, w czerwcu nasadzę krzewy i tak każdego miesiąca po trochę aż stwierdzę, że już dość. Niestety z uwagi na to, że finansuje to z własnej kieszeni to cały projekt jest rozciągnięty w czasie CHYBA, że troszeczkę mi pomożecie ? Jeśli macie na swoim ogrodzie jakieś rośliny, które wam się mocno rozrosły, likwidujecie jakąś grządkę z berberysami ? a może musisz coś wyrzucić, to daj mi znać każda roślina znajdzie u nas swoje miejsce. Kończąc mój post, wpadłem na taki pomysł, że jak już skończę przygodę z Sołtysowaniem to pozostaną po mnie Jabłka, które już nazwałem " Sołtysówki". Porządny facet musi w życiu posadzić co najmniej jedno drzewo więc powinność wykonałem z nadwyżką.

Komentarze