POŻĄDANE ZEBRANIE


Jak to będzie ? Ile to kosztuje ? Dlaczego ?, Po Co ?  etc. ogólnie sporo pytań było przed zebraniem
a najważniejsze czy opłaty są legalne? Można z tego się śmiać ale wbrew pozorom pytania mieszkańców biorą się nie tyle z ciekawości lub nie wiedzy ale temat kanalizacji jest to novum dla wielu osób. Zebranie bardzo ważne, ponieważ miało na celu rozwiać wszelkie wątpliwości,  z tego co wiem wiedza o całej inwestycji została przedstawiona konkretnie. Piszę tak głupkowato, ponieważ niestety nie udało mi się dotrzeć na zebranie, głupia sprawa ale 3 kilometrowy odcinek przed Zieloną Górą pokonałem jadąc 3 godziny :) samochodem. Wciąż uważam, że inwestycja wodno - kanalizacyjna jest dla naszej małej społeczności ogromnym wyzwaniem, oczywiście, z którą sobie poradzimy ale uważam, że wszystko jeszcze przed nami. Zostały bezpośrednie podłączenia wody
 i ścieków. Proszę mieszkańców aby powoli zgłaszali się do firmy Hydro Tech celem podpisywania umów odnośnie przyłączy. Podpisując umowę nic nie płacicie. Umowę można pobrać z firmy Hydro tech i sobie ją na spokojnie przeczytać. Jeśli ktoś po prostu ma problemy ze rozumieniem treści umowy to Zapraszam do siebie Ja pomogę i wytłumaczę jeśli trzeba. Moja prośba dotyczy przede wszystkim osób starszych, którym ciężko jest zrozumieć język prawniczy (bywa czasami zawiły). Zapewniam nikt nikogo nie ma zamiaru oszukać ale wątpliwości możecie mieć a Ja wraz z Gminą i spółką Hydro-Tech jesteśmy po to żeby poszło to bezboleśnie.
Telefon gdzie można jeszcze rozwiać swoje wątpliwości 075 734 96 00

Komentarze