KTO ZROZUMIE

W ferworze ostatnich wydarzeń zapomniałem podsumować naszą lokalną inicjatywę z cyklu "Aktywna Kobieta". Osobiście jestem zadowolony, ponieważ Primo wciąż udaje nam się organizować wydarzenia, które nikt inny nie organizuje (mam na myśli małe wsie), po Secundo nasi Goście to fantastyczne osoby, od których potrafimy i chcemy się uczyć. Frekwencja no cóż to akurat mnie przestaje dziwić, że każdy zamyka się w swoich czterech ścianach i potrafi bezmyślnie komentować, że albo nic się nie dzieje, a jak się dzieje to mamy na to wywalone. To jest problem całego naszego społeczeństwa, że czubek nosa przysłania nam widok na tu i teraz. Szkoda, że nasza lokalna wsiowa organizacja ominęła szerokim łukiem naszą konferencję, bo dziewczyny pomogłyby zdobyć troszkę pieniędzy na rozwój naszej wioseczki. Pieniądze leżą tylko trzeba po nie sięgnąć niekoniecznie zawsze wyciągając ręce w stronę tylko Gminy ale to trzeba chcieć. Jedna rzecz mnie bardzo ucieszyła, że bezpłatne porady prawne cieszyły się dużym wzięciem. W związku z powyższym mogę już teraz zdradzić, że w najbliższym czasie na pewno odbędzie się festyn rodzinny, na którym będą obecne prawniczki. Do tego tematu jeszcze wrócę.


Komentarze