#DOBRA ZABAWA#


Dobre rzeczy trzeba zawsze chwalić chociaż nasz Naród to nigdy nie pochwali zawsze krytykuje, chociaż sami nic nie robią. Wracając do tego co chciałem napisać od 05 do 09 września nasza Gmina, żyła imprezami kulturalnymi (dla duszy) oraz imprezami masowymi (dla ciała). Na szczęście Burmistrz zaprasza wszystkich, więc nasze Sołectwo także tą okazję wykorzystało i byliśmy. Najważniejszy jest progres jak pamiętacie w zeszłym roku to Dni Nowogrodźca no lekko sumując słabo wypadły, ale ten mądry kto uczy się na błędach. Poza tym nie ma złotej recepty na imprezy Gminne czy też Miejskie, ale tak czy tak trzeba próbować. Ja myślę, że to ryzyko w tym roku opłaciło się bo frekwencja była duża, miejsce oraz plener bardzo przyjemne. I najważniejsze organizacja, która była na najwyższym poziomie. Koncerty w sobotę - klasa.
Zaskoczę was czy wiecie kto to jest Grzegorz Cebula ? Obstawiam, że mało kto a w sobotę była to Gwiazda wieczoru w Nowogrodźcu. Chłopak to po prostu C-bool😇😈 Mega Koncert i show.

Jednak popis nie mylcie, że połączyłem dwie frakcje polityczne PO i PIS oni by się chyba pozabijali
Koncert plenerowy Carl Orff Carmina Burana byłem zachwycony. Organizatorzy zapewnili występ na poziomie światowym. Zamiast Nowogrodziec teraz trzeba mówić i pisać NEW YORK. Jak już podnieśli poprzeczkę to teraz będzie trzeba ten poziom utrzymać. Ode mnie wielkie Gratulację.


Komentarze