SKŁADAM VETO WYBORCZY PO-PIS

Ja rozumiem kiedy organizacje, stowarzyszenia bronią społeczności, ba bronią obywateli przed tzw. władzą. Wiadomo władza jest bezduszna, chciwa i usiana sitwą. Nie rozumiem kiedy takie organizacje zaczynają wycierać sobie gębę osobami takimi jak Sołtys. Konkretnie skupię się
na Stowarzyszeniu Veto, które broni uciśnionych mieszkańców. Szkoda, że ta pomoc jest przeplatana polityką i chęcią także dojścia do władzy, przecież was władza obrzydza, bo ta władza męczy tychże biednych mieszkańców. WY nie będziecie męczyć ludzi? To po co do niej idziecie? Jako Sołtys wsi Godzieszów nie życzę sobie aby moja osoba służyła stowarzyszeniu do wycierania sobie gęby, nic dla naszej wioski nie zrobiliście i nawet nikt was tu nie chce. Piszecie pisma do Gminy, że Sołtys Godzieszowa od 2016 roku nie podjął żadnych działań aby powstała wiata dla dzieci na blokach, które dojeżdżają do szkoły. A ja zapytam na forum, Czy wogóle macie pojęcie o prawie budowlanym, prawie o ruchu drogowym, prawie spółdzielczym, czy WY wiecie czyja jest droga etc. ? bo mi się wydaje, że chyba nie. Tak! sprawa jest mi znana i nawet z mieszkańcami rozmawiałem tydzień temu i wyjaśniłem, że postawienie przystanku lub wiaty na blokach jest niemożliwe. Dzieci dla mnie są najważniejsze, bo wiele rzeczy dla nich robimy, ale ja nie podpisze się pod czymś co naraża dzieci na niebezpieczeństwo. Ja mam nadzieję, że Pani Prezes Veta także wie, że członek tego stowarzyszenia proponował wybudowanie nielegalnie wiaty z palet drewnianych. Proszę uszanujcie nasz spokój i wara od naszej wioski. Ja już ostatnio dostałem od waszego członka groźbę, że doniesiecie na mnie za łapacze do piłek(temat ma już prawie 4 lata), bo to przestępstwo niegospodarności. Ja ponad 4 lata pracuje nad tym, żeby nasza wioska odżyła, realizujemy fajne rzeczy a WAM się zachciało tuż przed wyborami naprężyć muskuły i pokazać pytam CO chcecie POKAZAĆ?. Za chwilę będziecie straszyć Mnie, WY obrażacie naszą społeczność szukając tematów i haków na KOGO pytam ?
W Godzieszowie nie macie czego szukać i każdą rzecz, którą zrobicie przy tym szkalując mnie lub kogokolwiek z mojej WIOSKI nie będę miał sentymentów. Chcecie prowadzić Kampanię Wyborczą Proszę Bardzo ale Zachowajcie Trochę Godności i Powagi. Włazicie swoimi buciorami do naszych domów, a żaden z członków nie jest nawet mieszkańcem Godzieszowa, bo komuś coś się wydaje
i niech się dalej wydaje. A robotę zostawcie profesjonalistom chociażby takiemu Gościowi jak JA. 
My wiemy co należy zrobić i to robimy, a obiecywanie pozostawcie politykom na Nowogrodzkiej. 
Zapomniałbym robicie wszystko dla dobra mieszkańców, których nawet nie znacie a ja znam mieszkańców ponad 30 lat i przypominam ja w Godzieszowie mieszkam a WY nie. 

Sołtys
Piotr Tutak 

Komentarze