KULINARNE PODRÓŻE po GMINIE




Nie sztuką jest powiedzieć, że czegoś się nie umie wychodzę z założenia, że należy próbować aż w końcu się przecież uda. I tak mimo, że wielkiego talentu w gotowaniu nie posiadam ale otaczają mnie fantastyczne Kobiety :), które moją ułomność nadrabiają. Ciesze się, że Nasze Sołectwo mogło wziąć udział w projekcie zorganizowanym przez Gazetę Wrocławską pod tytułem " Kulinarne podróże po Dolnym Śląsku". Oczywiście też należy się duży szacunek pracownikom Urzędu Gminy oraz Burmistrzowi, bo jak zauważycie na zdjęciach z Powiatu Bolesławieckiego tylko nasza Gmina Nowogrodziec wzięła udział w projekcie. Każda forma promocji jest zasadna, ponieważ dzięki takim mieszkańcom, których zobaczycie na zdjęciach dobrze się mówi o naszej społeczności Gminnej. Jestem wdzięczny, że miałem możliwość znaleźć się wśród takich talentów kulinarnych z różnych miejscowości.
Niestety otrzymałem tylko jeden egzemplarz książki, ale jak ktoś by sobie życzył to zeskanuję całą książkę i prześle w formie elektronicznej.
To są smaki naszej ojcowizny.











Komentarze