NASZ SOŁTYS#OBRAŻANIE#GŁOWA DO GÓRY

Jak idziecie na rozmowę kwalifikacyjną, pierwszą randkę lub na spotkanie to każdy z nas z tyłu głowy ma jedną myśl "Wypaść jak najlepiej". 16 Stycznia ogłosiłem, że nie zamierzam dalej kandydować na Sołtysa, więc już był to sygnał dla oponentów róbcie co chcecie nie wchodzimy w konflikty. Niestety dzisiejsze wybory na Sołtysa wyszły poza granice dobrego smaku oraz arogancję ze strony już obecnej Pani Sołtys Józefy Szwed. Jeśli ktoś wychodzi na środek zebrania z przedstawieniem swojej kampanii co zrobi dla Godzieszowa, a wystąpienie opierało się o obrażanie Radnego Józefa Pełkę, mnie jako Sołtysa oraz Burmistrza. To ja jako honorowy mężczyzna nie zgadzam się z tym i publicznie wystawiam naganę. Jeśli ktoś nie rozumie, że swoją pracę zaczyna się od budowania zgody, a nie od obrażania innych to trzeba teraz przyjąć tą krytykę publicznie. Tak jest, że jak publicznie obraża się innych a nie widzi się swojej nieudolności........... Proszę a kim jest Sołtys Bogiem ?.....I najgorsze jest to, że wychodzi ktoś i mówi, że w sumie to nie mam wyjścia i zostaje Sołtysem a może wychodzę i mówię, " Mam pomysł na Godzieszów i zmienimy wspólnie wiele rzeczy" a tu mojej oczy robią się większe. A szczyt hipokryzji kiedy Pani Sołtys(obecna) mówi, że to Pan Tutak został Sołtysem, bo tak zadecydowała, bo Ona sama 4 temu nie miała aspiracji politycznych, no powiem aż chusteczki mi się same wydmuchały od takich bzdur. Wybory są jawne i wybierają mieszkańcy i nie ma tu namaszczeń.
Ogólnie cieszę się, że Sołtysem jest Pani Józefa Szwed, ponieważ 12 lat będąc zastępcą dwóch Sołtysów po prostu nie miała możliwości realizacji własnych pomysłów. Dzisiejszego dnia się to wszystko zmieniło to my będziemy wystawiać ocenę. Prace społeczne od zawsze były trudne i trzeba być odważnym aby zdecydować się na taką pracę. Praca Sołtysa to nie jak kiedyś było jeden telefon na wsi i roznoszenie podatków, teraz każdy z was ma nieograniczone możliwości patrzenia na ręce tych, którzy dzisiaj mają decydować o losach naszej wsi.

Taki to cytat otrzymałem : " ot i nastał koniec na samym początku" i tu mam na myśli budowanie zgody a miałem nadzieję, że będzie inaczej. Zły to start nastąpił dzisiejszego dnia.
Trzeba jednak mieć nadzieję, że pozostałe osoby z Rady Sołeckiej wykażą się większym szacunkiem dla innych mieszkańców.
Dzisiejsze Głosowanie
Sołtys - Józefa Szwed
Zc-a Sołtysa - Jan Radziński
Członek Rady Sołeckiej - Mirosław Zborowski
Członek Rady Sołeckiej  - Tadeusz Łyp
Członek Rady Sołeckiej - Stanisław Kojder




Komentarze