WYBORY#WYBORY#NOWY SOŁTYS


Moi Kochani zgodnie z poniższym Ogłoszeniem w dniu 27 Stycznia 2019 godzina 11:15 w naszej Sali Gimnastycznej odbędą się Wybory Nowego Sołtysa, Zastępcy oraz Rady Wsi Godzieszów.

Zapraszam Wszystkich Mieszkańców w tym dniu na Wybory, ponieważ jest to najważniejsze Zebranie wiejskie gdzie wspólnie decydujemy kto będzie naszym gospodarzem. 
Jako jeszcze obecny Sołtys Dziękuję wszystkim mieszkańcom za możliwość piastowania tak ważnej funkcji, dzięki temu nauczyłem się wiele o samorządzie oraz żyłem życiem wsi oraz jej mieszkańców. Śmieje się bo czasami byłem takim Tatą, który dba o wieś jak o własny dom. 
Pozwolę sobie nie oceniać mojej pracy bo każdy wie co udało się zrobić.
Chciałbym was także już oficjalnie poinformować, że nie zamierzam kandydować na tą funkcję na następną kadencję. W związku z powyższym liczę na to, że nadchodzące wybory odbędą się w sposób spokojny i bez emocji. Nie zamierzam nikomu utrudniać, nie mam na to ochoty i czasu aby bawić się w zabawę to ja wam pokaże. Przez 4 lata poznałem fantastycznych ludzi z Gminnego Centrum Kultury i Sportu, Miejsko Gminne Ośrodek Pomocy Społecznej, Straż Miejska, Wszyscy Pracownicy Gminy i nasz Szef Burmistrz Robert Relich. Dziękuje Wam za Wasz Szacunek do mojej osoby i mojej pracy. Wielkie Dzięki

Komentarze